Allt och inget med lite Sandra =)

Sandra
En fantastiskt go tjej som jag saknar värligt mycket just nu för jag har inte sett henne på över 2 år.
Hon bor i Uddevalla tsm med sin pojkvän.
Denna underbara tjej väntar en liten bäbis som ska pluppa ut om 164 dagar.
Hon har fått en söt liten bula på magen nu :)

Jag funderar på att prata med Malin och dra upp till Sandra någon dag och säga hej =) Det hade ju vart nått..
Med fritidskort så går ju allt =)

Fairfest
Dax att beställa biljetterna till fairfest snart med..
Vi har vart lite sega med det, men nu när jag får lön igen så har iaf jag ingen ursäkt längre.
Nu finns schemat uppe på sidan www.fairfest.se och det verkar som att dem jag vill se lirar väldigt sent!
Det är en minifestival i Vänersborg!

Mig*
Min förkylning har inte riktigt gått över än, jag hostar nästan efter varje andetag.
Fast jag är ju ledig så jag behöver ju inte tänka på att gå till skolan idag :p (Påsk lov)
Det ända jag vet att jag ska göra idag är att gå ut och gå en sväng eller simma(Jag skiter faktiskt i att jag är förkyld för jag måste få komma ut lite och röra på mig) Det blev för mycket påskgodis denna helgen.

Vädret
Det är den 25 mars och snön ligger som ett täcke på marken och det är +1 grader ute.
Man skulle egentligen samla ihop ett gäng och dra till ullerisehamn eller vårgårda och åka pulka/skidor?
Det hade vart perfekt väder för et idag för solen lyser och himlen är nästan molnfri.

Bloggen*
Så himla komiskt va.. xD
Jag hade ingen aning om hur man såg kommentarer o.s.v på min blogg för det enda som jag gjorde var att lägga upp bilder och inlägg.
Så en vacker dag(i förrgår) så hade jag inget för mig utan lekte lite med baggrunder osv när jag helt ur tomma intet såg en text där det stod Övrigt.. Jessica klickade på den och vips såg hon en massa kommentarer som hade kommit in =) Och statestik..ca 24 pers läser min blogg dagligen (det är värt en applåd) *klapp *klapp*

Superkul att folk läser denna =)
Jag har väl ändå inget kul att skriva? haha xD
Till och med en kompis från hemtrackterna har hittat till min blogg. Hej SaNNA känn dig träffad!! zD

Nu har jag bett Sandra att fixa lite med min blogg så att jag får den lite mera modernare (hon går media så hon förstår sig på sånt) =D Lycka till Sandra!

Jag och Johan
En film som min syster har huvudrollen i.
Filmen handlar om ; mobbing, grupptryck, droger, våldtäkter, kärlek och alkohol.  Med andra ord allt i ett!
        Det handlar om en kille som heter Johan som flyttar till en ny stad och hamnar i fel umgänge och en tjej som heter Linnea (min syster) som råkar illa ut men ändå håller sig på rätt sida av lagen.
Hon försöker hjälpa honom till ett bättre liv men han sitter i klistret så hårt att det knappt hjälper.
        Grymt bra film. Helt klart en film som är värd att se.
Jag fick låna med mig den hem och sitter och kollar på den nu.
I denna film så kan man inte undgå att visa alla känslor. Jag lovar att man blir verkligen ARG och man GRÅTER och man SKRATTAR.
Denna film borde alla se..Den är verkligen bra gjord och det är sånt som händer här och nu, inte igår eller för ett år utan rakt framför ögonen på alla skolungdommar.
Se den! Filmen går att köpa på Ginza.se...

Ha det underbart
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0