Tycker synd om Sverige

Idag tycker jag verkligen synd om sverige.. Förlorat dom två senaste matcherna.

Jag tror att hela sveriges befolkning har alldeles förhöga förväntningar på fotbollsspelarna.
Ingen hade ju kunnat gissa att Ryssland skulle vinna över oss?
Men jag måste säga att Isaksson var helt klart bäst igår av alla!!!
Nu är det dags för laget att ta in nya spelare, vi behöver någon som kan ersätta zlatan p g a att knät snart kommer att ge vika på honom. Visst sätter han skräck i motståndarlaget, men vi kan säkert hitta någon ny kille som kan göra detsamma.
Måste också tillägga att jag inte alls är någon hejjare på fotboll.. utan det jag säger är utifrån de två senaste matcherna som jag har sett på endast de två senaste.

Frida och Fanny var här igår och kollade på matchen och käkade snacks med mig och wiktor. Fanny var som jag, inte något vidare intresserad medans Frida och Wiktor satt fastklistrade vid tv-rutan :P

Efter matchens gång och vår förlust så upptäckte jag detta meddelande ifrån Frida..
Jag tog kort på det...

Det står följande: HATA Ryssland, Jag avsäger mig mina släktingar!

Det var allt jag hade att säga om gårdagen..


Idag..

Jag har sovit fram till 11.30 och ska strax göra mig iordning för efter wiktor har kommit hem ca 13.00 så ska vi till apoteket och köpa hostmedicin mot min fruktansvärda rethosta. Den som jag tar nu hjälper inte det minsta!
Sedan ca 14.30 så kommer systrarna torstensson och så ska vi fyra dra till BORÅS och shoppa midsommarkläder samt inhandla midsommar "tillbehör" ; P haha.
Ikväll blir det en sväng till mama och papa för att byta bil, vi ska få låna mammas otroligt härliga SAAB 9-5 kombi ;)
Sen så blir det väl lite tjöt och kvällsmat med :P
Fick ett sms igår ifrån mamma där det stod att vi ska ha plastparty ihop, hon och jag! Fasiken va kul det ska bli!!!
Vi kommer att få varsin malkvar som båda fassnade för på förra tupperware partyt :D Grymt ;)

Jag tror att jag får ta med mig några vänner som verkar intresserade av att köpa plastsaker till kök d v s, matlådor, glas, saftkannor olika hjälpredor, formar, burkar, massor med saker som är bra och fiffigt att ha i hemmet
Så om någon känner sig lockad till att komma så är det bara att säga till.. =) Bra flytta hemifrånsaker med för den delen!

Hepp, nu måste jag fixa iordning mig!
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan tyvärr inte komma på erat party, har andra planer. Kram

2008-06-22 @ 19:09:24
Postat av: Erika

Jag är stolt över att du ens tar upp fotboll Jessica ;D

2008-06-26 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0