Tisdagen den 10/6

Igår tisdagen den 10/6
Min undebara lillasyster som har hoppat upp på förra lägenhetens kylskåp för att torka :P gammal bild!

Jag och systeryster skulle egentligen ätit middag med Fanny, tyvärr blev det inte så för hon ringde från vårdcentralen och hade fått något i ögat som senare visade sig vara ett gruskorn (sånt gör så förbaskat ont att få i ögonen) Stackare
     Det va fruktansvärt blåsigt igår med! Syrran vågade inte ta moppen till mig så jag fick hämta henne och efter det så åkte vi tsm till Alingsås dör jag bytte en studentpresent och kompte en matchande ring till mitt halsband, örhänge och armband. (Så nästa gång är jag supersöt) hihi^^ fort. följer under rubriken alingsås..

Björn rosenström för syrran
Natta var på björn rosenström i lördags (hade vart kul att vara där)och berättade en väldigt rolig sak, jag kan knappt hålla mig för skratt när jag tänker på vad hon hade sagt och till vem och hur hon hade sagt det =D hahaha^^ 
You Go Girl! DU blev lätt min stora/lilla idol sys!
Vad skulle jag ta mig till utan min underbara lillasyster? <3

Alingsås
Vi hade superroligt i alingsås och speciellt på tåget! Det va längesen som jag skrattade så högt och länge som när syrran trodde att konduktören flirtade med henne fast han tänkte nog bara på den hårslingan som stod rakt upp i pannan på henne.. :P hahaha^^  Önskar att jag kunde lägga upp den bilden men den lär jag aldrig få så mycket som hon skämdes när hon såg den ;P
Du måste lät skicka låten!  Jag lär lätt äga dansgolvet om den låten dyker upp ;D


Idag är den dag som inte är samma dag som igår


Idag ska jag börja skriva på ett CV, det är änna dags för det nu.
Efter det runt 12-13-tiden så kanske jag ska äta lunch med fanny om det inte blir för sent för jag måste med 13.08- tåget till gbg för att hämta min nya uniform som för en gång skull ser hyfsat okej ut jämfört med den måssgröna och matchande röda fliströjan (gräsligt) Den ända stora nackdelen är att svart blir väldigt varmt på sommaren!! Tror inte att personen som beställde detta hade tänkt på just den lilla nackdelen.

Hepp nu ska jag skriva ett CV!

Ha det gött!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0