Midsommar, Grebbestad

Otroligt fantastikst kul :D
Tack Andreas!

Jag, Wiktor och fanny bilade upp på 2 ½ timma och när vi kom fram så gick vi (Peter, Nilsson, Stefan, Jesper, sanne och Adde, fanny , wiktor och jag) och spelade minigolf. På världens mest påkostade bana (tror jag) peter och Nilsson vann..Vi käkade pizza och shoppade.
Efter detta lite senare på dagen så blev alla bjudna på mat av Per och hans tjej (nilssons pappa) och Jesper hade lagt in egen sill och gjort gubbröra, mumsigt värre :)
Supergott sen så blev det utgång!
Det var visseligen 20 nästan överallt, men vi kom in på en bar där det va 18 och en grymt härlig vakt =)
Adde, vakten och jag.

Dagen efter (lördag 21/6)så var alla slöa och Peter hade blivit av med sitt körkort som någon vakt hade tagit :/.. stackarn..
Vi gick ner till bryggan allihopa och satte oss i solskenet en stund (det blåste dock) men vi hittade ett ställe där det var hyffsat med lä..
Det blev lite shopping till, jag köpte en mysdräkt. Så handlade vi mat (korv med bröd)..
Sen blev det fest igen och kortspel Skitgubbe mestadels och 7;an (lådan).
Vi gick till Böstabar igen och sedan försvann jag och wiktor och käkade pizza och hade en mysig kväll på bryggan.
Vi gick och kollade på folk och båtar.. Vi var väl hemma ca 1-2 på natten och låg å pratade om allt och inget en stund innan vi somnade..

På söndagen så vaknade vi rättså sent och då blev det film samt lite kortspel innan vi åkte och hämtade syrran och hennes kompis i Kungshamn.
Det va inte så mkt kö på E6 mot gbg som dom sa på radion, det flöt på rättså bra. nästan 4 timmar hem dock men det var ju pga att vi åkte till kungshamn.

Lite bilder från första dagen...

Fanny och Jag innna vi åker ifrån Herrljunga!

Andreas och Peter!

Stefan!

Jaag!

Adde och Fanny!

Henke :D

Sanne, Jesper och Wiktor!

Älsklingen och jag inne på Böstebar =)

Det va allt jag hade om midsommar :O

Hoppas du hade en lika kul midsommar som jag och mina vänner!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0