Jobb, Jobb, Jobb+ Info om midsommar för min del

Jobba!
Fred, lörd och söndag : / Intenågot vidare roligt nä.. Men det blir ju pengar i fickan nästa månad iaf :P haha^^

Ikväll ska väl dom flesta till Henke om han nu fortfarande vill ha poolparty.. Annars så missar jag väl inget, tror ja?

Ååå, vi har äntligen bestämt oss för vad vi ska göra på midsommar :D

Det kunde inte bli bättre! Jag, Wiktor, Andreas, Fanny, Frida, Stefan, Tommy, Malin och kanske Henke ska till Tjörn och övernatta i en stuga. Det ska visst vara nära till vattnet och inte så långt med bil in till stan´ .. Suverränt´!!
Perfa midsommar! Blir förmodligen inget stök å bök utan en härlig midsommar med kompisar! Underbart!

Vi firade ju midsommar med Malin och Tommy på en camping i Grebestad förra året och det va superkul det med!
Då bodde dom flesta hos Nilsson en liten bit därifrån i hans pappas(HUS)..

Jag undrar om jag får användning av krabbfiske sakerna som jag fick av Tommy och Wiktor förra midsommar
Midsommar 2007Midsommar 2007 Tommy och Wiktor


Jag midsommar 2007 Jag, Midsommar 2007 I Grebbestad

Grebbestad, Midsommar 2007 Malin, Midsommar i Grebbestad 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0