huymm..midsommar...

Midsommar som jag trodde var fastställt, har hunnit ändra sig.. Det blir Grebbestad istället, till nilssons stuga =)
Kommer allt ihåg förra året, superkul =D  Förhoppningsvis så blir det lika kul om än, ännu roligare.

Jag, Fanny och wiktor kommer att åka upp tidigt, tidigt, tidigt på fredags morgon till Grebbestad för att slippa bilkön i Uddevalla. Sen så vette sköön(ett av mina helkonstiga uttryck) när vi åker hem igen..

Det blir väl, Nilsson, Henke, adde, Fanny Jesper, Sanne, Stefan, wiktor och jag samt några kompisar till nilsson..
3 tjejer och  massa killar ;) Härligt ;) hahah^^



Idag började jag dagen med att tvätta och det lär jag göra fram till kl 14 efter det så... hum? har ingen aning om vad jag kommer att göra? Jag har åkt på en rejäl förkylning och hoppas på att den går över innan vi åker på fredag :/

Har jobbat de senaste fyra dagarna och tillsammans med en förkylning har det kännts som en riktig plåga :(
men, men det är pengar.

Imorgon kommer Fanny och Frida hem till oss och kollar på Sverige - Ryssland.. (Kom igen nu sverige inga tabbar!!!)

Det va väl det jag hade att skriva om idag.. hum.. aa ..

Simma lugnt!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0