HP1 (Vbg)& Student

Vi va ca 21 st och nu går det ca 6 st i den klassen kvar :S
Tänk va alla bara kunde splittras på ett år sådär!
Vissa började i andra klasser och jag å Sandra började på en helt ny skola!
Malin är den ända som håller sig kvar av oss fyra.

~~Malle, luktar balle~~
~~Camilla luktar illa~~
~~Jessica luktar persika~~
~~Sandra luktar som alla andra~~


Fredagen den 13 tar dom sista överlevande i den klassen studenten! Jag önskar er allt gott!


Torsdagen den 4/6
(alltså igår för er som redan har tagit studenten och lever livet utan att kolla i kalendern!)

~~FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTE, FÖR JAG HR TAGIT STUDEEEEENTEEEN!

~~FÖR JAG GÅR INTE I 2;AN, FÖR JAG GÅR INTE I 2;AN, FÖR JAG GÅR INTE I 2;ÅÅÅÅÅÅAAAAN STACKARS ER SOM GÖR DET!!!

~~HP3, SHA-LA-LA-LA-LA, HP3, SHA-LA-LA-LA-LA-LA, HP3, SHA-LA-LA-LA, SHA-LA-LA-LA-LA-LA-LA-LA-LA


~MED DESSA SÅNGERNA SÅ MEDGER JAG NU ATT STUDENTEN ÄR TAGEN AV JESSICA MAJQVIST!
INGEN MERA SKOLA PÅ 2 ÅR FÖR MIN DEL!! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT =D


*Va det bara jag som inte storlipade när man sprang ut...Jag vet att dom som jag tycker bäst om kommer jag att hålla kontakten med och ingen skola behövs för det!
Jag är superstolt över mina betyg, dom var över förväntat!!

Tack för alla rosor, blommor och pressenter :D Love it!
Och tack mamma för all din hjälp under studenten! Jag har verkligen världens bästa mamma och pappa!
Alla UNGDOMMAR SOM KOM TILL KALASET IGÅR
image43
vicky,Natta, Martin,Johan, Dennis, Peter och framför är karin, Wiktor och framför är Ida, Jag med studentmössan och Mike.....

image44
Jag och Grabbarna, nästa gång ska jag sätta på mig platåskor!!! haha^^
Peter, Wiktor<3, Jag och Mike

Wiktor gav mig den absolut finaste pressenten i hela världen!
Ett halsband oc matchande armband <3 Love it! Love it! Love it!
image41

Studentfesten på värdshuset var extas! Välkomstdrinken kunde bytas ut mot något annat men övrigt så hade jag kul ;D Linda blev tyvärr bestulen på sin mobil, jävla jubelidioter (till mobiltjuven). Jag har ringt flera ggr men personen klickar mig!

Sofia och jag ägde lätt dansgolvet!!
Robban ska ha en stort tack som körde hem mig =D Du är bäst!


Nu ska jag strax bli upphämtad av papa o mama o sys för att åka till A-texas å fira kusin Johan
som tar studenten idag! Grattis på dig Johan!


Ha det underbart!
// Jessie*


Kommentarer
Postat av: Malin

vi är faktiskt fler än 6:P vi är 12 eller 13;D haha...
städa mitt skåp häromdan å då hitta ja den fina ''dikten'' vi komponera ihop på nån lektion i ett skrivhäfte:D hade tänkt lägga ut den på bdb me nån bild på oss nu nån dag :D haha

2008-06-05 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0