Herrljunga festivalen + Gårdagen

Igår va jag, wiktor, mike, Jenny, Kalle, Elin och Ludwig iväg och badade i Tämta och efter det så åkte vi till vårgårda och käkade pizza ;) mums..

På kvällen så var vi så sönderbrända att vi knappt kunde röra oss( wiktor hade det värst) och så fick vi besök av Fanny, Adde, och Henke.. De spelade X-box hela kvällen och jag somnade, jag tror att fanny också var påväg att slockna innan de drog iväg hemmåt.
Min solbränna från Tämta :P
Såhär ser min bränna ut efter gårdagens utflyckt till Tämta :P Det bränns värst på näsan och kinderna.


Idag så kom henke hem till oss runt 12 käkade sallad och knäckte sin första öl vid två- halv tretiden och på en timma så är han uppe i 3 snart 4 stycken.. Här går det undan ;-) Ska strax göra honom sällskap ;)

Ikväll så är det sommarfestivalen i lilla Herrljunga!
Jag kommer inte att vara nykter, hahah.. Jag har vart spik-nykter i länge nog nu! (Låter som jag annars är världens fyllo..det är jag verkligen inte!!)

Först är det för-förfest hemma hos oss med några enstaka folk, sen så bär det av till matte och madde på den lite större förfesten. Efter det så blir det garanterat parken i herrljunga som gäller =D
Då ska man lyssna på The waisted kompisar som uppträder samt en del andra lokala band.. Sköjj :D


Älskar min underbara Wiktor, du betyder allt för mig <3
Min underbara Wiktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0