2 dagar!!! =)

2 Dagar kvar tills man ska få se The Used Live!!!!!! =D
Det är det sista bandet som spelar, lite synd de men, men.. De startar 22:15, ja undrar om man behöver vara där hela dagen eller om man kan komma in när man vill???
Alltså på Torsdag gäller det! Hoppas att dom är lika bra live som inspelat...
None

Idag ska jag jobba och imorgon blir det mera jobb.. =)
Hoppas att det händer något kul så det inte blir långtråkigt...

Tupperware då... Jag får bjuda mina vänner och är det någon som är sugen på´t så är det bara att höra av sig =)
Som sagt inget köptvång och man brukar få en liten sak =)
Det är fortfarande kl 17.00 hemma hos min mamma, jag kan möta upp alla i närheten om så önskas..
Det är smarta köks grejer m.m i plast och gummi samt silikon..

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0