Våra små änglar är här =)

Igår va jag, Fanny och Sofia och hämtade wiktors och mina små kattungar :D
Dom är super söta båda två, den ena är blyg emot okända besökare, men otroligt kelig emot oss iaf (Pablo)
Den andra (Nisse) är inte lika blyg men väldigt busig :P ..

   Wiktors Pablo (Född 15 maj)
Min lilla Nisse (född 12 Maj)

Dom sov som tvä små änglar under nattens gång och va lika busiga i morses som igårkväll innan vi skulle lägga oss :D

Dom nyfikna som vi fick besök av igår va Mamma, Pappa, Natta., Jonathan, Mike o Jenny, Matte och madde..
 Idag ska jag jobba och wiktor får den stora äran att ta hand om dom små liven :)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0