Min andra semesterdag

Min andra semesterdag och jag har ingen aning om vad jag vill göra?
Jag har blivit erbjuden att åka med mamma, pappa och natta till Falkenberg och visst hade det vart super! Men då lämnar jag ju katterna ensamma e hel dag.. hum..

Igår...
Va å badade igår med Mamma pappa och natta sen så fick vi besök av Frida, Fanny och Adde =) Tyvärr så blev det inte så långvarit för jag skulle hem å hämta wiktor och det visade sig att fanny hade jobb så dom åkte oxå hem så då sket v i de.

Jag fick hem mitt cv igår med som mamma har kollat igenom och det gick inte att öppna pga att vi inte hade word installerat, efter några minuters letande så gav vi upp och kollade på film ist :P

Nu är det verkligen glödhett i våran lägenhet och alla fönsterna står på vid gavel och fläktarna är på för fullt med.
jus nu så är det som 1;a världskriget har brutit loss mellan Pablo och Nisse, fast pablo ligger lite i underläge för att han är mindre men absolut inte yngre.. Men dom är så söta så =)

Kanske skriver mera ikväll..

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0