Idag är det shopping som gäller

Jag, Sofia och Linda ska in till Alingsås och shoppa gärnet! Jag ska köpa presenter till två tjejer (nämner inga namn).
Sen så ska jag kolla om det finns något fint som jag kan ha på mig i helgen på Elins tjejfest och på cykelfestivalen i Vårgårda. Spännande, spännande!

Fram tills kl 12 så blir det storstädning. Får se hur långt jag hinner med.
Tror att jag ska ta ut katterna i sele igen idag med så dom vänjer sig vid att vara ute. Jag Frida, wiktor och Mike tog ut dem en sväng igår utan några större problem innan vi åkte iväg och badade.

Tämta är lätt den bästa badplatsen häromkring! :D

Happ.. Städning nu då!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi, jag fyller år snart:P

2008-07-31 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0