happ, inget sommarlov!

Igår
Pratade med min chef igår om nya tider och japp det fick jag!
Hon hade helt glömt av att skriva in att jag ville ha ledigt vecka 29 och 30, som jag begärde någon gång i april-maj.. Surt!

Jag är ju bara timmanställd precis som alla andra informatörer, men jag  fick ganska många timmar ändå på en å samma gång. 17 dagar.. Det va inte dåligt. Visserligen så är alla på Net.. Men wtf! Jag överlever =)


I Onsdags(tror jag det va?)
Här om dagen var vi och kollade på ett par nya kattungar och föll för dem direkt!
Så det blir två st Norsk skogis korsat med Bonkatter.. Urgulliga =D

Min är svart/vit med en vit prick under vardera öga, och kommer att heta PUMA ;)
Wiktors katt är helgrå med några lite mörkare mönster och han har inte riktigt bestämmt sig för vad hans katt ska heta men han har några underliga namn :P som Marc wallberg (skådespelare) och Sylvester Stallon också skådespelare.. Väldigt krångliga namn när man ska ropa på kissen, men det är hans katt, han bestämmer ; P

Om allt går som det ska så kommer vi att få dem v 30 =D
ÅÅååååå, jag vill ha dem nu!! Fast nu gäller det bara att planera och köpa kattsaker :P


Idag ska jg bara jobba och till helgen så ska jag också jobba..Men på Tisdag så ska jag till Stockholm med mamma över dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0