Fredagen den 18/7 (igår)

Igår jobbade jag från 14-20(var hemma igen 21.00, men igår hände det dock inget på jobbet :/
(17/7)I förrgår så hade jag däremot en skitkul dag på jobbet, jag fick vara med om två saker;
1. Två tjejgäng som bråkade (skickade vakterna på dem)
2. En påverkad dam i 30-års åldern som snattade rakt framför kassörskan(som dock hade fullt upp), jag skickade vakterna på henne med :P Mouhaha.. Men vadå då? hon tog nog godispåsar för över 100 kr rakt framför näsan på mig!! Den idioten..

Igår när jag kom hem så kom Frida och Fanny hem till mig med en pizza som vi delade på och strax därefter så kom robban och tittade in en sväng och visade sin påbyggda tatto.. Mycket bättre om jag får säga det själv! =D Den såg bra ut förut men med bakgrunden så va den extas ;) (E gött sugen på att göra en ny nu som faaaan..).
Efter att vi hade vart över hos robban en sväng så gick vi till Barber på fest där vi träffade ett glatt gäng =) Dom va verkligen jätteroliga! Det kom fram en kille som jag aldrig innan hade sätt och som verkade känna igen mig (pinsamt läge när jag inte kände igen honom), det visade dock sig att han kände mig genom fridas bilddagbok där han hade sett mig på flera utav bilderna (Då kände han mig alltså =P) Men han va en helkul prick så det va bara att tjöta på =)
Det va två tjejer ifrån vårt kära grannland Norge med, superroliga. Ibland fick man fråga två ggr innan man fatta va dem sa.. (Flink va dock ett ord som jag förstod) haha Hakar gärna på Frida och Fanny dit igen!
Mattias va där med, de va kul att se han igen =)


197/ (idag)

Alarmklockan ringde inte i morses, men jag lyckades vakna prick 07.00 iaf. Jag  har knappt kunnat sova i natt, vaknade flera ggr...Det va inga konstiga ljud eller nått jag kunde bara inte sova :(

Kl 09.08 så sitter jag på tåget till gbg och jobbar till kl 18 ikväll.. Vi får väl se om jag orkar med hela dagen.
Men ikväll kommer det att bli en tjejkväll med bara Fanny och jag (frida du är oxå välkommen efter att du har slutat jobba).
Fanny kommer att möta upp mig i gbg efter avslutad arbetsdag också ska vi kolla runt lite i affärer innan det stänger och softa lite på stan ;O Gött mos! Det blir fömodligen övernattning med för hon ska med och hämta kattungarna imorgon =D

Hepp, nu måste jag verkligen göra mig iordning om jag ska hinna med tåget :P

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0