Bowling

Idag har det vart en riktig slappardag för både mig och Wiktor..
Vi har handlat och lagat en god middag och kollat på en film.
Nu ska jag strax färga wiktors hår för skojs skull, får se om han passar i det.

I veckan blir det bara jobb, jobb, jobb.. mån-lörd.. pengar =)

Igår va jag wiktor, Frida, Fanny, Malin, Tommy och Stefan oh bowlade på stures i Alingsås därefter åkte vi till något korvstånd och käkade och sedan vidare till statoil i vårgårda och sen hem till oss där vi körde Scene It. Det gick inge vidare för oss tjejer men i andra omgången av Scene it så kom vi tvåa (Jag Fanny och Malin..

På Söndag så kanske vi ska åka och hämta dom små liven :D.. eller så blir det någon gång i nästa vecka :O

Mammas och min dag i sthlm var hur kul som helst ! Garanterat att vi ska hitta på något igen snart fast då blir det nog london ist  =D

Är seg som bara den idag och det gäller oxå med att skriva i denna blogg, så jag får skriva lite mera nästa gång ist ;O

Ha det underbart tills dess!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0