blandat...

Det finns inte så mkt att berätta idag heller tyvärr... men lite sa jag nog få till.... : P

Vaknade när wiktor skulle upp och så tog jag hand om tvätten, ganska pist-off på dom som inte plockar undan efter sig!
Jag tror nästan att jag har luskat ut vilka det är så det gäller bara att undvika att skaffa tvättid efter dom!

Idag blir de jobb igen och två dagar fram över men sen på SÖNDAG så ska jag, Sofia och Fanny åka och hämta wiktors och mina kattungar =D Wiiiee!!!
Dom kommer garanterat att trivas hos oss för kärlek kommer dom verkligen att få av oss, sen så har vi köpt en klös-klätterställning för 1 100 kr samt en massa extrasaker =P Så dom kommer ju inte ha tråkigt :P

Vi var hos mamma och pappa igår med och åt middag(potatis och gryta samt efterrätt chokladpudding med grädde och neverstopp). Syrran och hennes kille var med också.. Det blev en del pinsamma saker som kom fram, men shit the same! Det är ju bara Wiktor och Jonathan ;P
Wiktor fick köra hem för jag och mamma tog några glas med vin, inte alls så gott men ska man vara social så ska man :P

Har kollat på arbetsförmedlingens hemsida med för att kolla jobb.. Antingen så ska man bli personlig assistent eller så ska man bli dörrknackare, det va ungefär det som erbjuds där just nu.. : /
Strax är mitt CV klart och då ska jag ge mig ut i regionen och söka jobb. Jag tror att det fungerar bättre.
Min kusin hade ju gjort det och fick napp nästan med en gång. =)

Hepp nu är klockan nästan 12 och jag ska med tåget 13.08 så bye bye..

ps. Jag har gett upp hoppet på min mobil, den vill helt enkelt inte vakna upp ur sin dvala.. Skicka gärna ditt nummer eller ring så jag kan få ditt igen!! Jag har fått låna Fannys mobil ett tag och har kvar mitt gamla nummer.. Tack på förhand! ds.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Heeeeeeeeej Jessie!!!:D

2008-07-17 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0