UF-mässa i 2 dagar.

UF = Ung företagsamhet

Två dagar i Åhaga, Borås.


Det va helt okej.
Lite segt på slutet igår men annars så hade jag roligt nästan hela tiden.
Hade det inte varit för min underbara kusin (Johan) som oxå var där och ställde ut samt några personer som jag lärde känna från mässan i Tranemo så hade det vart döden.

När Jag åkte hem med Malin, Emelie, Lisa och Jeanette från Borås till Vårgårda så stötte vi på en bmw halvvägs från Borås, som minst sagt krävde uppmärksamhet.
Vi körde lite som galningar till Vårgårda och körde/räjsade. Skitkul tills vi trodde att han ville prata när han körde halvvägs upp på en trottoar i Vårgårda, men nej då! Han skulle in å beställa pizza. Pinsamt värre så backade vi bort och körde vidare.. Men han letade snabbt upp oss igen å hakade på till Mc donnalds där jag och Jeanette köpte glass.
Malin, Emelie och Lisa satt kvar i bilen och tjötade lite med honom "malin körde galet enligt snubben" Vi konstaterade att han va ca 30 år...
Pizzan skulle han sen lämna till någon tjej och efter det så körde malin hem en efter en och jag tog bilen hem.
Fick höra att dom lurade av sig snubben ganska snabbt efter att jag hade åkt. Skönt de, man vet ju aldrig hur länge han hade hängt efter.

Ser ni en bmw med stuprör som vinge så é det han.

Igår på mässan så fick jag besök av pappsen också fick jag en kram av Christoffer (Idol).
Christoffer va snäll och trevlig :)
Vi fick inte sålt så mycket som vi trodde på mässan, men däremot så har vi gjort oss kända genom tidningsutklipp.
Det kom fram en dam och sa att hon hade läst i Bt om oss och tyckte att det va en bra ide och att vi sålde fina glas :)

Nu ska jag i väg till skolan å ikväll blir det fest och Gallis ;D

Imorgon är det den stora dagen!!! TattooMeltdown i Trollhättan. Jipppii!!

Ha de bäst!
//Jessie

Kommentarer
Postat av: Lvoisa

hoppas du får en trevlig fredag!

2008-02-29 @ 09:00:03
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0