Twilight "the book"

Äntligen snö ute på backn igen, som jag har längtat! Om det skulle bli ca 30-40 cm så lovar jag att göra en snögubbe!

Läste ut "om jag bara kunde drömma"  Mera känd som Twilight. Superbra bok om man mar lite fantasi. Köpte del två igår och har redan läst 1/3 del av den :) Fanny du ligger lååångt efter, dax att sätta igång.
Så snart ska jag väl ta med mig Fanny, Wiktor och natta för att se Twilight, hoppas bara att filmen är lika bra som boken.

Längtar efter lönen nu, jag har inte riktigt vågat räkna ut va jag kommer att få men hoppas på en ganska fet lön eftersom jag nu i 2 veckor har jobbat 6 dagar i rad. Det som är mest synd är att jag får lölen den 22 och knappt har någon nytta med den innan jul pga att jag kanske ska jobba 22-23 :P Men men i värsta fall så får jag väl lägga pengar i ett kuvert eller nått?

Nepp nu ska jag iväg och jobba och ser fram emot ikväll för när wiktor är på julbord så ska jag, Fanny, Sofia och kanske frida kolla på idol och äta en liten middag å gotta oss :D Blir nog lite wii och dyligt med, får se helt enkelt!

Ha en toppendag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0