Twilight + bok

Längtar verkligen efter min mobil nu, den har inte dumpat ner i brevlådan än. :(

Rekomenderar Twilight böckerna : "Om jag bra kunde drömma" och "När jag här din röst" av Stephanie Meyer
Det är grymt bra böcker om man gillar det där med vampyrer och fantasi, eller man behöver egentligen inte tycka om det heller. Dem har både spänning och kärlek och jag kan lova att man blir förbannad på karaktärerna i boken.  Jag är snart klar med bok nr två å ska köpa 3;an idag "Ljudet av ditt hjärta".

Jag har inte sett filmen twilight än men det kommer. Just nu är det böckerna som gäller!

Ska iväg å jobba nu!
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Jultomten

Jag läser böckerna när du tittat på The Notebook (dagboken)

2008-12-17 @ 12:43:40
Postat av: jultomtens tredje ren

filmen är asbra :)

2008-12-17 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0