Tjejkväll

En underbart dag fast jag har vart lite trött men, all trötthet försvann när Fanny och Sofia kom.
Vi kollade på Idol-finalen medans vi åt Tacos och jag var ganska missnöjd för Alice sjöng helt klart bäst, iaf i den specialgjorda låten!
Efter det så blev de en massa tjöt "tjejgrejer" Medans vi lyssnade på Kareokie versionen av mamma mia.
Strax efter att vi hade sett Kevin vinna så satte vi oss i bilen och jag kan lova att vi gjorde fina märken lite överallt, superkul!
De va ett tag sedan som jag va me ute å sladdade, men sofia ägde bäst av alla idag och lyckades göra fina ringar. Visst många kan tycka att det är barnsligt, men den där adrenalinkicken går inte att få på roligare sätt!!

Tack för en underbart kväll Fanny å Sofia. detta måste göras om innan snön försvinner!
Fanny kom med din 240 imorgon, så ska vi se om den kan slå sofias WW ;P

Hoppas att ni andra hade en trevlig kväll ni med!
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha, det va kul:P Men jag tycker faktiskt att jag gjorde några "bra" sladdar jag me:P Eller?:P Kram!

2008-12-13 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0