Lite om juldagarna

Jag är ledsen för att jag inte skriver så mycket här längre, ska försöka att skärpa mig.
Julen va otroligt bra, fick allt som jag önskade och lite därtill bl.a. En mikro i Chilliserien från OBH Grymt snygg och en smörgåsgrill i samma serie.
Jag fick även en BAMBOO = en svart tavla med penna som man kan använda i rit-och photoshop-program. Ganska så rolig liten sak när man väl får tid över :) ( Sekita.bilddagboken.se     Datum: 30/12-08) Första bilden, ritad i paint.

Juldagen var suvverään syrran va med och det blev ganska mycket folk hos oss och ännu roligare på kärven än vanligt.

Öhm, mobilen har dock inte kommit. Så jag gissar på att jag har blivit blåst på 1100 kr, synd isf.. Om så är fallet så ska den killen få så mycket skit att han inte vågar visa sig på internet någon mera gång!
Så jag hoppas för hans skull att jag får den snart!!!

Har fått en uppgift till nyårsmiddagen och det är att laga jordnötssås :S har aldrig gjort detta innan så det ska bli spännande att se hur den kommer att smaka ; P

Hepp nu ska jag ta hand om min lilla sjukling som halvsover i soffan. Hoppas att det blir bättre tills imorgon :/

God Jul i efterskott och GOTT NYTT ÅR :D
// Jessie*



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själva! Mycket trevligt =)

2009-01-05 @ 07:09:04
URL: http://bambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0