Inga 65

Efter jobbet så kom pappa, wiktor och natta å hämtade upp mig sedan bar det av till "någonstans?" å hämtade upp mamma.
För att sedan åka vidare till farmor å farfar.
Alla kusiner på pappas sida av släkten va där och det va ett riktigt höjdarkalas, startade med att farfar skulle visa runt wiktor och rundvandringen slutade i pannrummet. Genom att säga det så hoppas jag att ni förstår att rundvisningen verkligen var detaljrikt :P
Undrar nästan om wiktor kan gå med ögonbindel i deras hus och ändå lyckas hitta till någon utav toaletterna.

Vi blev bjudna på smörgåstårta (dock inte lika god som min å wiktors, men ändå helt OK) och fika medans alla pratade i mun på varandra. Lite inslag av bonne söker fru fick vi oxå ikväll.

Sedan körde pappa hem oss och nu sitter jag här medans wiktor redan har hoppat i säng.
Så detta är en snabbrepris av kvällens upptåg för mig å wiktor.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: mmmmm

Deras smörgåstårta brukar ju vara så god, men denna gång var de lite torra.

2008-12-18 @ 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0