Va snabbt tiden går!

Har inte riktigt kommit över bilen än och har tjötat på att pappa ska gå med på det, men han är lika envis som jag är när jag har bestämmt mig för något :P

Jag måste helt enkelt fixa fast anställning nu!! på momangen! Om jag har tur så kanske dom har kvar bilen eller så har det kommit in en nyare :P I vilket fall som helst så är det dax att prenta ut Cv+personligt brev nu!

Vaknade för si-så-där 20 min sen av att katterna spann som två motorsågar på min mage, faktiskt ganska mysigt :)
Fast det var ännu en sömnlös natt :/

Pratade med Carro för några dagar sedan och jag blir nästan lite sugen på att hoppa på hennes metoder "cambrige" eller något heter det och ska fungera superbra. Fast först så får jag väl börja med mitt herbalife som jag inte har rört sen studenten!

När jag var hemma senast så hittade jag en massa bilder från nossebro tiden (klass 8-9) Va små alla va! Speciellt en kille som heter Dennis han ser verkligen inte ut som han gjorde då. Och jag spran på en tjej när jag jobbade för någon vecka sedan. Hon verkade känna till allt om mig och jag hade inte den blekaste aning om vem hon var förrän hon sa sitt namn Kristine, (kompis med Linn) då gick det upp ett ljus, jag undrar vad hon har gjort för hon ser inet alls ut som lilla kristine längre. Hon är typ lång och har kvinnliga kurvor! Det va faktiskt lite pinsamt att hon kände igen mig och att inte jag kände igen henne.
Ida G min allra bästa vän från 6-8 har ochså förändrats något så fruktansvärt. Erika A min otoligt goa klasskompis som alltid fick mig att må bra och trivas har också förändrats och hon har blivit såååå mycket mera social och inte lika blyg fast till utseendet är hon fortfarande söt som hon vart hela tiden =)
Erika E, eftersom jag har sett henne nästan hela mitt liv så vet jag att hon inte har förrändrast så himla mycket, kanske det att hon äntligen har hittat en kille som är värdig henne och som hon älskar mer än nånsin.

Tänk va alla förändras på så kort tid! På bara 3 år...Shit va tiden går fort.. Finns det något som kallas för 20 års krisen?? Om inte så har jag nog startat den ;P

Hepp nu blir det jobb, jobb och jobb..Och nästa vecka blir det bara JOBB...
Dax att göra mig i ordning..

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Ida G

Hallo vad roligt att du har träffat kristine! man tänker inte på hur mycket som egentligen händer på bara 1år...helt otroligt! du får komma och hälsa på mig när du vill...det skulle vara jätte roligt! Ja har det jätte bra här nu, ska börja jobba nästa vecka så det ska bli skönt! Hur e det med er nu...längtar du tillbaka till skolan? Kram

2008-08-08 @ 12:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0