Uppdatering å lite till

Okej, Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Har inte orkat de..

Snabb uppdatering.

  • Jag har lämnat ut CV till lite olika affärer i trakterna men inte fått något resultat än eller vad man säger!
  • Vi hade förfest till Herrljungas största händelse Björn Rosenström. Väldigt roligt!
  • Katterna Har blivit större, pablo kommer snart ikapp Nisse nu :)
  • Planerar lite för kommande resa till Ullared ( Vad kan/ska man köpa där?)
  • Matilda hade ensam förfest hemma hos oss igår =) Vi kollade på film och hon söp te de :P

Det är väl mestadels i stora drag allt som har hänt på en och en halv vecka.

Nu håller jag på att göra gratäng (fisk och potatismos med sås), spännande att se hur den blir :P
Ikväll blir det säkert Hotellet i Alingsås (Vill ha med dig dit!!! :P, du vet vem du är) ska träffa min kusin där med som fyllde år igår. Johan-toan- toalett-rulle :P hahhaha^^

Idag förövrigt så blir det väl att städa och förhoppningsvis så ska vi ut å gå =)

Igår så bestämmde Fanny och jag oss för att börja simma igen (Gött)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Du vet vem det är:D

Gulleplutt:)

2008-08-23 @ 15:42:12
Postat av: Matilda

Det var väl en trevlig förfest :P Tack igen för att ni var så vänliga och tog emot mig :)

2008-08-27 @ 18:35:44
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0