Semestern slut! :(

Jahapp, då va min semester slut, mina två veckor och det suuuger totalt eftersom wiktor går på semester i två veckor nu.

Igår va jag, wiktor, mike, henke, stefan, nilsson och peter i säm och fiskade. Mike fick upp en gädda på 2,4 kg och henke fick upp en gädda på 2, 2 kg och en brax på ca 1 kg. Wiktor fick upp en insjömussla och jag fick upp grenar och en del bottennapp :/
 Runt 10 gick jag och wiktor ner till mike och kollade på någon film och sen blev det sängen för våran del.

Eftersom jag ska jobba idag så är jag redan väldigt seg och det lär nog inte bli bättre under dagen...

Grattis Fanny, du vet varför ;)
Jag har tyvärr inget mer att säga  för nuvarande.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack plutt:)

2008-08-12 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0