Morgonstund har guld i mun......jupp!

Ajjemään´ .. eller not!

Hatar att vakna när wiktor ska till jobbet och att jag sedan inte kan somna om igen.. Andra morgonen i rad, nu börjar det verkligen att bli jobbigt!

Jag va på Hemtex för någon dag sen och frågade om jobb, och hon sa att jag skulle komma tillbaka med mitt Cv och personligt brev. hoppas hoppas hoppas.. Grattis till Fanny som förmodligen redan har ett säkert jobb!

Nu funderar jag på att snabbt hoppa in i durschen och sedan åka iväg till mamma och pappa och störa dem en stund. Samt att samla information och sånt som kan vara bra att ha med när man lämnar in sitt CV..

Jag måste nog åka förbi Vårgårda med och lämna in lite lånade böcker! =( seegt!

Lite bilder på dom söta små liven!
Detta är då Nisse!
Denna söata sak heter Pablo

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0