Jahapp..Najjs!

Då va det dax att göra något vettigt idag..
Jag har kommit in i en såndär seg tvångsgrej som jag gör varje gång efter att jag har rensat katternas toa "JAG BARA MÅSTE DAMSUGA KÖKET OCH VARDAGSRUMMET" Vet inte varför? Det bara är så.. Brevid katttoan så är det ju förstårligt, men vardagsrummet? hum.. Nån fix idé som jag bara har fått för mig :P

Idag händer det väl inte så mycket.. Linda kommer hit en sväng å så ska vi kolla igenom mitt CV och för skojjs skull kolla om det finns någon kockskola för mig och nilsson :P Jag behöver verkligen lära mig att koka ris och lite nya matrecept skulle inte vara fel :P

Igår va jag hemma hos mamma och pappa fast mamma va på jobbet så det va bara jag och farsan min.
Han fick en snille idé om att åka till en bilförsäljare och testa bilar ;O, så vi gjorde de :P Jag provkörde två bilar ; en Hyundai Atos och en Hyundai Accent sport ediion -03. Jag fastnade för den sistnämnda och hade jag haft fast anställning så hade jag kopt den på direkten! tyvärr så är jag ju bara timanställd och då är det skit sak samma :/
Så nu är jag mera inställd på att få ett nytt jobb! Cv;t SKA vara klart idag så jag kan lämna ut det snarast!

Detta är min blivande bil efter att jag har fått fast anställning :
fanns ingen bild frammifrån..
Det vattnas i munnen :S

Grrrr ;)


Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Jessica M

Ja, jag vet att den bilden framifrån är stylad!!! Den är lite häftigare då ;P

2008-08-07 @ 15:15:21
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: Ida G

Hallå...trevligt att se dig här...hur har du det?

2008-08-08 @ 02:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0