Igår vare fest (bonnigt värre, ta inte illa upp bönner)

Igår stack vi hem till Stefan och förfestade. Där satt redan Peter, Nilsson och Henke.
Efter det så åkte vi till Alingsås och till hotellet( Jag = nykter och körde)
Megakul! Synd att en viss person inte var med :/ Saknade dig där faktiskt! *snyft*
   
När vi gick och tog en kebabbtallrik utanför hotellet på stationsgrillen så berättade wiktor om hur han såg på sitt liv och på alla andra. Det va nog det roligaste jag någonsin har hört =) Efter en stund Si-så-där 20 min så lät det faktiskt ganska bra, fast det ville jag inte erkänna för honom :P 
Det handlade om schackbräde och pjäser. Hur de flyttade och påminnde om vissa personer. Det låter sjukt men, stämmer faktiskt rättså bra.
    Tänker inte dra alltihop här och nu.. Men tänk på de... En bonde är som en blyg främling, han närmar sig bara två steg sen så håller han sig till ett och träffar han någon så sattsar han allt och går lodrätt.. Äsh, det lät bättre när wiktor sa det igår :P

Idag så har vi mestadels tagit det lugnt. Vi har väl vart ute med katterna en stund och kollat på film å nu sitter vi å funderar på om vi ska laga mat eller vara lata och bara åka och käka mat ute?

Hepp hepp. Ikväll så kanske vi ska med mina päron ut och grilla vid min mormor och morfars sommarstuga :) Mysigt!


Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0