Gratis makeup!

http://gratismakeup.se/Register.asp?r=49821

I avtalen står det att det är 100% gratis!
Man samlar poäng genom att värva nya medlemmar m.m
Poängen kan man sedan byta ut till presentkort som man kan köpa smink med.. Med andra ord gratis!!!!



Try it out!!!   Fick länken av min syrra som fick det av sin klasskompis eller något sånt!


Senaste som har hänt mig.. Fredags var jag, wiktor, henke, nilsson, peter oc stefan på Stadt i Lidköping ganska roligt!
Lördagen så hade vi besök av min mamma och pappa "Kräftkalas" :D:D
Söndag (idag) Henke sitter och spelar Xbox med wiktor och vi har käkat tacos och kollat på film, mike kom över i nån timma och haltade in med någon lårkaka ifrån dagens match!


Imorgon så kanske det blir fiske om vädret håller!
Bli medlemmar! Du tjänar på det med, bli medlem och värva!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0