God morgon!

Gårdagen som den var...
Det blev kanske lite väl mycket igår.
Fast det va väldigt roligt,  jag fick träffat Ch Memmelie och rufus för första gången sen studenten.
Vi blev sugna på något gott, det blev pizza! Fanny och jag delade och Frida å Elin.. Det godaste som finns är nog fyllis/bakismat tror ja :P hahaha^^

Först så va vi hos elin och sen gick vi in en snabbis i öltältet där jag träffade Jessica och Christoffer. Dom är så himla söta tsm =)

Sen kom Adde och hämtade oss och wiktor va med..
Och idag gör vi om det igen, fast då kommer det att vara lite mera boys ;)


Lördagsmorgonen!

När jag vaknade så låg min otroligt pigga älskling brevid mig, som redan hade vart uppe å tvättat en tvätt.
Han hade legat och tittat på mig medans jag sov och när jag vaknade så var de första orden ur hans mun.. " Du är så söt när du sover jessica" ... Så låg vi och tittade på våra små troll som "typ" lekte karate :P

Wiktor gick ner för att byta tvätt igen och nu sitter jag här och kladdar lite...

Vill bara säga.......  GRATTIS MINA SMÅ ÄNGLAR FRIDA(som är 6 min äldre) och FANNY , dom fyller 19 år idag och är värda en stooooor bamsekram båda två!

Har man Frida och Fanny i sitt liv så har man allt !

Ikväll ska vi inte bara fira att det är cykelfestival(vi varken medverkar eller titta på det, men ändå) utan även fira dessa två undebara tjejer :D
Grattis på er igen :D

Ha det underbart!
// Jessie*


Kommentarer
Postat av: Fanny

Taaack:D Världens bästa Jessica puss och kram på dig:D

2008-08-02 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0