God morgon Världen!

God morgon!
När jag vaknade första gången idag (alltså när wiktor skulle till jobbet ca 06.20, så hade jag fruktans ont i halsen).
Andra gången så stod katterna utanfö dörren och ville ha uppmärksamhet genom att mjaaua :P
Tredje gången så var det en glad Fanny som ringde =)

Efter Fanny så bestämmde jag mig för att gå upp och göra mig iordning, klockan är ju andå 09:47 :P
Idag så kommer Fanny hit och vi ska gå igenom våra Cv;n och hjälpa varandra så gått det går.
Efter det så kanske vi ska in till Borås en sväng och se ifall min klänning som jag vill ha fortfarande finns kvar(Den va redan slutsåld på knalleland).

Bara en vecka kvar på semestern nu.... hum..Det är denna veckan som jag måste gå ut med ansökningarna om nytt jobb med.. Någon som har något förslag så hojta till.. Vad skulle jag kunna jobba med?

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

hah hormonsvägningar, jo det kan man verkligen snacka om,, mitt tålamod och humör är det sämsta som finns, kan bli skit förbannad för små saker... när jag och markus satt och spelade guitr hero blev jag så jävla arg på han för han vann över mig.. haha itne så likt mig :P

jo det är klar ni är :)

2008-08-04 @ 11:19:55
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tjotjo, jaa, lördagen var inte i samma klass som fredagen, jag var lite för bakis på lördan :P Grisfesten är det min kusin och några kompisar som har varje sommar, skitkul :) Käkar gris och dricker öl och träffar folk :P

2008-08-05 @ 17:48:44
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0