Go´ kväll

Jahapp, ännu en dag har gått i mitt liv.

    Idag har jag dock inte gjort så mycket. Jag har kollat på två filmer ( Bee Movie och Catwoman.
Sen så har jag vart ute å gått med Fanny i nån timma och bara pratat strunt ;P Vi kollade lite på lägenheter runtom i herrljunga med men, det va inga som va värda oss :P

Vi va oxå ute med katterna idag med ganska kul :)
Å så fick jag denna fina teckning av Fanny!

Gris av Fanny :)


Tog oxå kort på katterna när dom hade somnat :)

Visst e dom söta tsm :D


My  Boss Tanja ringde idag med och jag fick en jobbtid till. Tråkigt men gött :=)

08-08-23
Tog en bild på mig och wiktor innan Hotellet i Lördags, bilden ovan är resultatet.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0