Busiga små rackare!

Dessa små änglar har blivit till små djävular :P hahaha ^^
Dom börjar att få bestämda tider att äta nu och ger man inte pablo och nisse mat just dom tiderna så ställer dom sig och jamar högt och kräver uppmärksamhet ;P Men dom e så söta så dom lyckas alltid få sin vilja fram.
Just nu så lär jag Nisse att vänja sig med att sitta eller ligga på mina axlar. Ganska mysigt faktiskt =)
Pablo är lite mera som en djungel-george som ska slänga sig ut me lianerna(han kastar sig själv fram och tillbaka utan att beräkna avståndet först) :P

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra, det blir förmodligen allsång med loket 16.30 :P spännande att en B-kändis kommer till lilla Herrljunga :O hahaha^^

Sen så har jag fått en uppgift av wiktor med att leta upp lite filmer till en av hans jobbarkompisar, som kallas för skeden :P Härligt smeknamn om jag får säga det själv =)


Igår va jag som sagt iväg och shoppade med Linda, Sofia och när vi kom hem till herrljunga så kände vi för att bada så Nilsson, Mike , Robban och wiktor åkte med oss till Tämta =) Väldigt sköönt i vattnet! =D
Efter det så gick vi till dillans och köka PiZZa och sen gick vi hem till mike och kollade på Hide and Seek, fy!



Ikväll så ska tjejerna hem till Elin på tjejkväll, får se om det blir utgång i lilla Vårgårda där med. Det är ju ändå cykelfestivalen ;=)

Vi ses!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0