2 dagar till ullared

Fick se ännu mera bilder på sandras lilla bäbis, hon är verkligen supersöt!
Grattis, Grattis, Grattis Sandra och Markus!

Idag ska jag gå till banken och föra över lite pengar till mina fonder och hoppas på att dom växer i höjden.
Sen blir det mera jobb. Jag hade rättså mycket på jobbet igår att ta hand om.
En liten tjej hade slarvat bort sin moster och hon pratade endast Engelska, vi fick göra lite utrop i hallen men det verkade som att  mostern hade glömt av henne också eller något?  Vakterna och polisen fick ta hand om henne och jag hoppas att hon kom till rätta innan kvällen iaf.
    Tre personer som endast kunde säga biljett och resemålet på engelska, utöver det så talade dom inget språk som jag kunde. Men jag fick iväg dem ändå.
   
Det tråkigaste som jag såg igår va två personer så påtenda att dom knappt såg vart dom gick. Väldigt tidigt på morgonen.
När jag ser sånt så fattar jag inte va ( Varning för skaraborskt ord) Sköööön dom har i huvudet!

Alingsås pendeln hade också spårat ut igår och tåg blev försenade eller fick åka bakom den långsamma pendeln fram till 19- någonting. Satte min mamma på ett tåg som skulle bli försenat. Men köpte en bok till henne så hon hade något att läsa den tiden så det va lugnt :)

Jag fattar inte människor som bara inte kan öppna öronen och lyssna! Jag fick säga till en kille 3 ggr att jag inte hade något med tågen at göra utan att jag endast jobbade på bussavdelningen! Men nä han tyckte att jag skulle ha koll på dem eftersom att västtrafik körde dem.
Ni vet, jag vet ju allt i hela världen och skulle något gå sönder så kan jag garanterat laga det! ellerhur?
pytsan!

aja, dax att dra några skrap i kattlådan och göra mig i ordning för banken och sedan jobbet. Adjöss

// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0