Väldigt irriterad och Sur idag

Det va jätteroligt hos Stefan igår!
Vi spelade och tjötade.
Vi kollade också på t-shirts m.m från olika band som man kan köpa.
Jag hittade en handväska från The USED! Lätt att jag ska ha den! Så stefan och jag kommer att köpa ihop och dela på frakten. Gött!
Vi som va hos Stefan igår va :
STEFAN;PETER;WIKTOR;FANNY;FRIDA;ELVIRA;CROSS-ROBBAN;SOFIA ; OCH JAG :P

När jag och Wiktor va på ica innan vi åkte till stefan så hörde vi några killar snacka om att de skulle till spegeldammen å "festa" så jag och Sofia var bara tvugna att åka dit och se vilka det va!
Vi blev väl lite blyga och vände på en 5-kronan. (kärringstopp) Utom räckhåll för dem, men ändå! Pinsamt värre!! :S

Idag är jag väldigt irriterad och sur!

Wiktor har skrivit upp oss på tvättid (08.00-14.00) och när vi kom ner idag så hade personen innan oss inte städat eller stängt av tvättmaskinerna.(gammalt tvättmedel i tvättmaskinerna och inte torkat rent filtret i torktumlaren)
        Det är 4:e gången som vi har samma person innan oss och som inte har städat efter sig, så på måndag så ska jag ringa till Herrljunga bostäder och klaga. Dom måste ju göra något åt det!
En stor skylt finns inne i tvättstugan om att man SKA städa efter sig!
Han är ju för P***P vuxsen med!!!


 Efter att älsklingen hade gjort varma mackor till frukost så lugnade jag ner mig lite.
Det är förbaskat gott med varma mackor till frukost måste jag tillägga!


Idag händer det väl inte så mycket.
Förmodligen så blir det Terassen i Falköping ikväll. (det är inget spec där)
Annars så finns det ju Ladies night på Kronan i Vara eller Lipz i Trollhättan (lite långt bort)

Grattis till körkortet i efterskott!
Madde och Elvira

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0