Torsdag= muntlig redovisning

Muntlig redovisning
Just nu så håller jag på att förbereda mig inför den muntliga redovisningen om Prisma UF (vi säljer vinglas med mingelringar).
Igår skrev jag ett ganska långt tal som jag tänkte dra idag, men eftersom det inte bara är jag som har skrivit saker hemma så blir det som tur är inte bara det jag har skrivit som ska läsas upp =) Oj, shit vilken lång mening!
Vi kommer att prata inför 3 klasser (årets 2;or) eftersom dom flesta bara går dit för att slippa lektioner så kan man tjöta om nästan vad som helst med dem.. När jag tänker på det så blir jag mindre nervös iaf.

Va på Praktiken för sista gången igår (om dom inte ringer) GÖTT!
Det hände väl inget spec. Det var en kille som kom in och lånade ett gärnkors till att skruva åt däcken för att hans tjej inte hade gjort det riktigt. Det va lite kul för då fick vi springa runt och leta efter den som galningar och tillslut så visade det sig att den låg under disken.

Ändrade planer!
Det blir ingen smörgåstårta utan det blir marängsviss (ingen aning om hur det stavas). Orkar inte stå och göra det två dagar i rad + att jag ska jobba på lördagen så kommer att vara helt slut.
image29


Muntlig redovisning
Nu har vi haft vår muntliga redovisning om PrismaUF. Jag är supernöjd!
Det gick bättre än planerat!
Vi har en hemsida också som man kan kolla på om man vill se vinglasen. Den är inte extreem riktigt än, men det kommer efter hand! Kom ihåg att jag är nybörjare på att göra webb sidor.
adress:
http://sk11.skola.vargarda.se/890421jm/webb

Kolla in och skriv sedan här på bloggen vad ni tycker eller till mig på: Sekita.bilddagboken.se

Kan inte du/ni som läser detta blogginlägg skriva ditt/erat namn så jag vet för skojs skull vilka ni är som läser.
(14:42, 15 stycken har vart inne och läst, men endast två har kommenterat)

(21:09, 23 st som besökt min sida, men endast tre stycken som har kommenterat)

Ha det underbart!
Jessie*

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VILL HA SMÖRGÅSTÅRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-17 @ 08:11:43
Postat av: Fanny

Heeeej Jesssieee!!

2008-04-17 @ 08:55:17
Postat av: Frida

Jag älskar marängswisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-17 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0