Tisdagen den 23/4

Tisdagen den 23/4 (igår)

Nu har jag lockar i håret igen ;D Gött! (inte tvätta håret förrän på lörda morgon :S)
Jag va ute och gick med Fanny lite senare på kvällen också =) Det är en j*vla hinderbana att gå i skogen när träd ligger lite här och där ska ni veta och alla dessa gyttjehål och bigga traktorspår.. hahaha!

IDAG
Idag vet jag inte riktigt vad som händer i skolan, förmodligen en helt vanlig skoldag :)
Ikväll om det inte ädras så ska jag till spegeldammen och lata mig med Fanny å kanske Frida med.
Förmodligen så kommer vi också vi sola lite under en fusk-sol, haha :D (det kan verkligen behövas för min del)

Hum.. vette sköön! Va Jag ska skriva mer? Här har ni en bild på Fanny och mig ifrån igår.
image33

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Aw=) Ni är så söta=)

2008-04-24 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0