SkOlA

När jag kom hem igår så fick jag ett rejält sug på att städa, så de gjorde jag ;P

SkOlA

Japp, då va första dagen tillbaka i skolan avklarad(igår).
Det kommer att bli en stressig vecka.
*Muntlig redovisning för vårt UF företag och vi har knappt gjort något på den än.
*Muntlig redovisning från praktiken.
*Prov i Näthandel på Fredag.
*Naturkunskap, inlämning till på fredag (en förnyelsebar och en oförnyelsebar energikälla) tex. Vatten och olja.

Dax för en da te!
Idag har jag svenska, Naturkunskap och bild. Eng har försvunnit pga att bf är ute på praktik och teckenspråk är också borta idag, vet ej varför? (Sovmorgon=GÖTT)

När jag kommer hem ifrån skolan idag så blir det läx-läsning och en promenad =)

Jag vet inte än hur jag ska göra på måndag....hum....

Errika
När jag gick ifrån bussen så fick jag ett samtal ifrån min goa vän Erika!
Hon ville komma på besök och klart att hon fick det :D
Vi lirade lite Guitarr hero och tjötade på som två kacklande hönor ;P

image27Erika i stundens hetta!

Jag fick gjort lite på en av de 1000 läxor som jag har med, det är ju alltid en början.
Nu ska jag gå och möta lilla gubben och handla lite "food"

Måste oxå bara säga att jag har hittat min favo radio nu! Som bara spelar min musik! Tack Sanna!
www.Idobi.com/radio
Radion hittar du högst upp till höger, man kan välja mellan Winamp/Itunes eller Realplayer!
Some good shit ;)


Vid 19-tiden så fick jag besök av systrarna T( Frida & Fanny ).
Vi gick ut och gick en sväng i lilla Herrljunga, det blev några roliga kort med.. Finns att se på www.sekita.bilddagboken.se
image28

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0