Praktiken på Shell avslutad!

Praktiken på Shell är nu "nästan" avslutad. Jag ska bara dit en gång till (onsdag nästa vecka).

Positivt = Alltid kul att möta och tjöta med nya människor.
Kom bra överräns med Pia och hennes dotter Sanna (Supertrevliga).

Negativt = Fick aldrig ens ett tack för hjälpen av tha boss.
Han har onsdag på sig med.. Efter två veckor med upplockande av varor och kassa handtering m.m så borde man ju åtminstone få ett tack, tycker jag! Det är väl ändå inte för mycket begärt? eller har jag fel?

Stötte på Ch med och jag är väl lite(mycket) avis på henne för hon fick presentkort på 1000 kr och en present som var megastor!

Måste bara rekomendera en film med!


HairSpray Såg den igår kväll med wiktor..
En bra film! Jag satt och log hela filmen igenom..En typ av musikal.
John travolta spelar en mamma som inte har tagit ett steg utanför dörren på flera år pga fettma.
Filmen inspelar sig på 60-talet. Där allas favoritprogram heter just "Hairspray". Ett program med sång och dans och en tävling om att bli Miss Hairspray.
Filmen handlar också om hur vita och, av naturen färgade människor,  genom dans blir vänner. (Ni som har sett den, förklara hur man annars ska förklara ordet neger utan att förulämpa).

image24På bilden hägst upp till vänste är John..

Jag tycker att filmen var bra.. Men man ska inte lyssna på mig för jag tycker också att Fantomen på operan är bra.

Ikväll kommer vi nog att ta det lugnt. Båda ska jobba imorgon och jag ska jobba på söndag med.. Seeegt, men det är pengar :P

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har inte sett filmen, men tar mig ändå friheten att kommentera och jag tycker att "svarta" är ett alldeles ypperligt ord :) Vi är ju vita, så.. :)

2008-04-11 @ 22:17:31
URL: http://ozzylda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0