Pappa fyller år idag!!

Min underbara pappa fyller år idag, grattis pappa Anders!! =)
Ska hem på Söndag å träffa honom, för han kommer hem väldigt sent ikväll och så skulle han ut och imorgon så ska jag förmodligen ut och på lördag är det FAIRFEST!! Så det får helt enkelt bli söndag :P


Shell
En helt okej dag på praktiken =)
Jag fick till och med dricks, eller va man säger, av en kille i ungefär samma ålder som jag själv. Coolt ;)
        Det verkar som att jag behövs på helgerna med, så det blir förhoppningsvis lite mer än bara praktik framöver på shell.
På matrasten så stacka jag, Fanny, Elin och Frida till Dillans(pizzeria) och alla slängde i sig varsin sallad, det verkar som att det inte bara är jag som ska hålla vikten inför balen, haha^^
Malin ifrån vbg hörde av sig idag med.  "Två dagar kvar!!!!!" haha jag är inte den enda som är sugen på fairfest nu :P haha
Frida kommer att köpa sin biljett på plats informerades jag om idag 20 kr dyrare, men wtf not my problem ;-P hihi
Vi kankse får med oss en tjej som heter Sanna med. My new best pal (The Used lyssnare. Fast dom kommer tyvärr inte till fairfest)

Min balkavaljer har klippt sig med ;- P Han passar superbra i den nya frissen =D

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0