Onsdagen den 30/4

Jajjemään´där är vi här!
Den tuffa onsdagen till lördagskväll är här..

Nu har jag typ rast i en timma till sen så bär det av till jobbet i gbg fram till kl 21.30 :S
Ikväll så blir det väl parken "om jag känner för att betala 200 kr och vara nykter" Det märker jag då..Annars så blir det väl fyllechaffis...
Imorgon så ska jag upp tidigt igen för att dra ner till gbg (gissa varför?) JOBBA IGEN 11-20..
På fredag så ska jag med upp till gbg och hämta ut min nya uniform där efter så har jag inget planerat.
Lördagen blir det jobb igen 10-18.. Seeegt.. Men det är ju pengar i näven nu för tiden som gäller!


DET ABSOLUT BÄSTA AV ALLT!! THE USED KOMMER TILL SVERIGE DEN 26 juni!!!!!!
Studentpresenten från mor och far blir att jag och syrran(får det i födelsedagspresent) få åka till gbg och se dem LIVE :D En Gladare Jessica kan DU inte hitta i hela vida världen just idag!! :D
image36
Någon som är sugen på att åka med? www.westcoastriot.se/com

tihi.. THE USED, IN MY HEART

Ha det undetbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0