Måndag 28/4

Jahopp!
Nu va det dax för skola igen då.
Det kommer att bli en superrolig dag för jag fick lov att skippa sista lektionen för mama... Vi ska nämnligen till Thn(trollhättan) och handla kläder m.m.. Skitbra nu när man har pengar å allt =)
Studentklänningen lär köpas idag :D

Jag tror nästan att jag är sist med att köpa studentklänning.. ; P Det stora frågan är bara om man ska köpa sudentklänning eller kombindera. (I know what a big question) haha.
Varför måste färgen på studenten vara VIT? Så otroligt tråkig färg!

Igår
Jättegod mat =D
Igår så drog vi fram några gamla filmer på när jag och Natta va små, suprkul :P
Lite halv pinsamt när jag moona inför halv släkten, utan vilje. hahaha
Jag var visst en lill-mamma när jag var liten med, skulle bestämma vart allt skulle vara och alltid hjälpa till :P


Sekita

För dom som undra Varför jag heter Sekita som namn lite överallt:
När jag var liten så kunde jag inte uttala mitt eget namn så det blev Se-ki-ta..
När jag väl lärde mig att uttala mitt riktiga namn så fortsatte syrran att tilltala mig som Sekita.
Sen har det bara hållit i sig och pappa kan fortfarande kalla mig för det någon gång ibland.

Det va alltså jag själv som kom på det, men andra håller det vid liv.. Lite tufft tycker jag ;) Vem skulle inte vilja bli kallad som flickan Chiquita på bananer :P Mouhahahah
image35Yeah!

Happ!
Ni får ha det underbart!
///Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0