Igår&Idag

Igår va jag, Wiktor, Artman, Stefan och Elvira på Kronan i Vara!
Det var inte överfullt med folk p.g.a att det var Nordman på Casa i lilla Nossebro.
Vi hade superroligt allihopa och det blev mycket dansande, jag och Elvira är förmodligen med på kort men dom kommer väl inte upp förän på måndag.
Det blev lite Vin och en Xider för mig bara för jag ska och jobba idag, 11-20 ikväll.. Just nu så orkar jag inte att jobba alls, men jag får väl göra mitt bästa.

Nu blir et stressigt, har 15 min innan jag måste gå till stat..

Ödet?

Först och främst missade jag tåget! Hahah Hade visst inte kollat tiderna som jag skulle.. 09.57.. Shit det brukar ju alltid gå 8 min över varje hel timma!! WHY?
    Jag ringde min arbetskollega anders för att säga att jag blir en timme försenad, då frågar han varför jag har ringt.
Det va inte uppskrivit att jag skulle jobba idag?!
Det komiska är att jag har uppskrivit både i min mobil och i jobbalmenackan att jag ska jobba. Hum..
Det blir inget jobbande idag :P Va härligt!

Nu kom Agneta, Ove och ludwig hit för att hjälpa till att sätta upp spegeln i hallen.. =D
Ska vara social nu..  Kanske skriver mera senare....

Ha det undertbart
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0