Gårdagen

Igår
Tack för att ni kom och alla presenter =)

Idag =)
Det va fösta gången som jag riktigt kände att jag inte orkade med att gå till skolan, jag vaknade med magont som bara den och sen somnade jag om och vaknade igen 12.30 (Jag va trött) och då va det huvudvärk istället.
    Det tar verkligen musten ur en att ordna kalas, ca 30 pers på 2 dagar! men kul va det!

Nu mår jag prima och ska strax ställa mig och diska lite efter gårdagen.
    Jag tänkte oxå göra lite mackor och möta upp Wiktor efter han slutat jobba och dra med han ut på en picknik =D
Det är ju superfint väder och varmt är det med! 25 grader i solväggen ;)

Presenten från Peter och Stefan

image32
Under plast så hittade jag två presentkort med 100 kr styck på systemet :P haha Tack :D
Dom hade lagt i gipsskivor för att det skulle kännas tugnt, hahah.

Tack än en gång!
Av: Frida,Fanny och Adde fick jag Toa-papper med rosor på och pärlor samt en kakform =)(och ett jättefint kort)
Av: Elin, Kalle, Jesper och Sanne fick jag en jättefin blombukett :D
Av: Madde och Matte fick jag en häftig blommkruka med blommor.
=)=)=)=)=)


Ha det underbart
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0