FREDAG 25/4

Skola, Ginza, Hectors i Vedum = Ganska okej, eftersom vi va så lite i klassen så fick vi skippa religionen.
Så jag satte mig i bilen hem och inväntade Fanny som hängde med till Ginza och sedan Hectors med mig, wiktor, Peter och Stefan.

Stefan och Peter gick ihop och köpte en guitarr till Guitarhero Wii..
Wiktor köpte slipknot, Bloodhund gang och Allram Eest.
Fanny och jag köpte oss varsina nya skor som vi tillsammans med Frida kollade på igår.

Mina utgifter för denna veckan
image34
Alla mina goda parfymer tog helt plötsligt slut så det va dax för Jessica att skaffa sig nya!

Kan verkligen rekomendera dessa!
Mexx - Fly High (för vardagar)
Black XS (för festkvällar eller mysiga hemmakvällar)

Nu bär det snart av till Stefan och lira lite Guitar Hero


Ha det underbart
// Jessie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0