Ännu mera UPPdatering

Lördagen = lyckad =)
Jag slog nästan schlagerkungen matte i singstar fattades bara 10p (hade inte testat singstar innan).
Kronan var helt ofattbart rolig =D
Jag och wiktor är den första bilden på kronans vimmelbilder för schlager temat ;)

<--- Jag och min underbara Wiktor =)

Måndag till Onsdag
Min praktik på Shell i Herrljunga startade i måndags =) Tiderna 08.00-16.00..Helt okej!
Jag har städat, fyllt på varor och på 15 min så lärde jag mig kassan. Lite jobbigt med priser bara fö de har ingen scanner..
Jag lärde känna Pias dotter Sanna igår, supertrevlig tjej som har VÄLDIGT bra smak när det gäller musik! THE USED! =) Vi pratade tattoos och musik i ca två timmar :)
Simmade mån och tisd.
Idag så hade jag praktik fram till kl: 12 och så ska jag strax med tåget till Gbg för att jobba på riktigt fram till 20.00 ikväll.. Lite segt när man är halv-trött men ändå..pengar växer ju inte på träd..


PÅ LÖRDAG ÄR DER FAIRFEST!!!! Yipppi!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0