5/4...Fairfest 2008 ;)

Hur kul som helst!
Många bra band och 3 st helgoa kompisar som gjorde min dag!

En ny "favogrupp" Early to bed

Ola
som sjunger ser väldigt bra ut, vet inte vad jag ska säga.. Ögonen är liksom rädda men ändå beslutsamma.. äh, jag vet inte hur jag ska beskriva det.
Rösten är grym iaf! Vilken energi dom har på scenen och soundet är grymt bra!

image16 kommer garanterat att åka å se dem igen!

Lasse Lindh
Han va också där.
Innan så hade jag bara hört honom när han va med i melodifestivalen.
Förut så såg jag honom bara som en seg och tråkig person men jag har helt ändrat uppfattning nu!
Han ägde scenen, den lugna musiken och texten fick en att tänka om.
Kan tänka mig att se honom igen!

image17


Union square
Helt okej! Men det va inget som fick mig att springa fram till scenen och hoppa upp och ner.
Om jag ska vara ärlig så låter dom bättre när dom inte spelar live*
Men det va häftigt att se ett band som jag har velat se ett bra tag nu!

image18


Go Drowsy
Ett band som jag aldrig innan hade hört talas om!
Jag lyckades bara höra de två sista sångerna, men dom kan jag tänka mig att lyssna mera på!
Dagen efter vi hade vart på Fairfest så fick jag en vännerförfrågan av dem på myspace, lite coolt ;)
image19

Neverstore
Jag har bara lyssnat på dom lite till och från.. Om jag inte hade vart så trött och seg efter dagen så hade nog jag och Frida stått framme vid scenen och diggat, men vi orkade inte det.
De var det absolut sista bandet som spelade.
Malin och Marika tog en hel del bra bilder men jag tar nog den på mig och Frida.

image20

Chemical Vocation
Ett väldigt bra band, men jag har tyvärr inga bra kort på dem :/ Synd..

Här är vi hela gänget på ett kort! Malin, Marika frida och Jag
image21


Thaa Cool GAng
Hahah ; )

image22

Frida och Jessie*. Tack för att du åkte med!
Jag hade jätteroligt när du va med, du är bara för go!

image23


Kan säga det att dagen efter Fairfest så va jag lika med död =P
Kom i säng 03.00.. Men det var det självklart värt!

Ha det underbart
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Naw Jessie=) Du är så go=)

2008-04-11 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0