19 idag då!

19 år idag då!
Heute ist main tag!

Japp igår firade man med släkten och svärföräldrar eller vad man säger :)
Det va jätteroligt och många glada miner, smörgåstråtan va supergod!

Igår fick jag:
En stor fin glasvas och blommor av Ove, Agneta och Ludwig!
En brödrost från chiliserien och pengar av mamma och pappa!
En Orchidé och 400 kr av mormor och morfar!
En blomma med pengar och en korg med en massa varor i av farmor och farfar!
Hårstylings puder av syrran och hennes Jonathan!
Och av min underbara älskling fick jag en blender i chiliserien =D

Jag blev helt överväldigad!
Trodde aldrig att jag skulle få så mycket. Jag fyller ju inte 20 utan bara 19.. Tack, inte för att dom läser det här men ändå!

Pappa var först med att gratta i morses kl 7, mamma ringde runt 8.
        Idag ska jag fira med dom nära och kära som man säger :D
Marängsviss!!! Det blir väl mackor till att börja med, tror jag..

Ha det underbart! (för det tänker jag ha!)
//Jessie*


Kommentarer
Postat av: sanna

GRATTIS Jessica :)hoppas du får en underbar dag!

2008-04-21 @ 10:35:06
URL: http://saanah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0