Lyckad kväll

Jag och Wiktor bjöd ut min pappa och pappa på middag på Oliven i Borås samt bio (I´m Nr 4) Middagen va godare än någonsin och filmen va inte heller fel.

Idag har jag gråtit en liten skvätt på grund av att media markt inte har någon försäkring på sina prylar.
Jag hade oturen att tappa min älskade Sony a290(systemkamera) i golvet. Den fastnade i en knopp på tv bänken.
Så nu har jag ett objektiv som inte är helt sönder men lite krånglig. Den ställer inte in fokusen automatiskt när jag programerar om den till det. Själva huset är helt okej :) Så det är ju tur. Den stora frågan är om jag ska lägga ut pengar på ett nytt objekt för ca 2 700 kr (hälften av vad kameran kostade) eller om jag ska köpa en ny kamera.
What to do?

Jag får ta mig en funderare på detta.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0