God morgon!

Det är Lördag och något måste vara fel?
Jag som annars brukar vakna runt 11-12... Istället va jag uppe redan 05:50.. Hum.. Å hur pigg som helst.
Möjligen för att detta kan bli en intressant dag. Mammas 45 årsdag ska firas lite såhär i efterhand.
Men först blir det shopping tror jag.

Fotokursen är snart slut och jag har lärt mig en hel del, dock så råkade jag tappa min kamera och behöver lämna in objektivet snarast. Frågan är vilket som blir biligast, nytt eller lämna in för lagning?

Här kommer några bilder som jag annars bara hade tagit med de förprogramerade programmen på kameran.

 

 

 

 

Lite bättre bilder än innan iaf. Måste lära mig photoshop elements!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0